1. Gelieve de meubels niet te verplaatsen. Dit kan onnodige schade en slijtage van de meubels en vloeren tot gevolg hebben. We kunnen extra kosten in rekening brengen indien meubels moeten worden teruggeplaatst.
2. Geen ruimten of kasten openen die met een sleutel afgesloten en dus voor privédoeleinden of techniek bestemd zijn.
3. Niets in de toiletten, badkuipen, wastafels of andere afvoeren werpen (geen tampons, maandverbanden, luiers, inlegkruisjes). Verder geen milieuschadelijk schoonmaakmiddelen zoals chloor e.d., vetten en etensresten in de afvoer of in de toiletten werpen. Dit veroorzaakt ernstige verstoppingen!
4. Gebruik altijd linnengoed op de bedden. Mocht u dit nalaten, dan worden de reinigingskosten van de kussens, dekens en matrassen bij u in rekening gebracht.
5. Heeft u uw huisdier meegebracht? Let er dan op, dat deze niet op de banken of bedden ligt en houd het dier buiten aangelijnd!
6. Het is ten strengste verboden om meegebrachte of gehuurde fietsen in het vakantiehuis of in de Natuurloft® te plaatsen! Fietsen kunnen desgewenst in de fietsenstalling geplaatst worden (vakwerkoverkapping naast de receptie) of aan de haak bij de voordeur van de Natuurloft® vast gemaakt worden.
7. Respecteer de tuin, pluk geen bloemen en kom niet aan bomen en planten; stook geen vuurtje in open gebied! Als er sporen van brand aanwezig zijn, wordt u een boete van 100 Euro in rekening gebracht. Vermijd het rijden met auto’s op het gazon of door de tuin. Het opzetten van tenten in de parktuin is ten strengste verboden.
8. De hottub kan NIET gebruikt worden bij vorst.
9. Zorg dat u geen overlast veroorzaakt. Houd u aan de regel dat men na 22.00 uur de rust dient te respecteren voor omwonenden en andere gasten.
10. Signaleer eventuele onvolkomenheden direct bij aankomst en meld dit binnen 24 uur aan de beheerder of eigenaar, zodat u aan het eind van het verblijf niet aansprakelijk wordt gesteld. en e.e.a. voor u opgelost kan worden, indien mogelijk. Meld eventuele ontstane schades tijdens uw verblijf en voordat u vertrekt, zodat de beheerder of eigenaar het huis voor de volgende gasten in orde kan brengen.
11. U dient er zelf voor te zorgen dat alle nog openstaande kosten voor het vertrek worden afgerekend, behoudens andersluidende afspraak.
12. Eventuele klachten dient u meteen (uiterlijk binnen 24 uur) na constatering te melden aan de beheerder of eigenaar.